úterý 17. září 2013

Co se vám hodí hlavou?

Tak moji milí, odkud znáte tuhle otázku? Ano, správně získáváte dva zlaté bludišťáky, každodenně nám ji předhazuje pan Facebook. Občas si říkám: "Co tě to zajímá, to by se přece mohl zeptat každý a nikomu to neříkám, tak proč zrovna tobě." A když mám dobrou náladu, hodím tam panu F nějaký pěkný citát, nebo vtipnou historku. Ale vlastně to není žádná odpověď na jeho otázku, je to jen zalepení díry, vyplnění trapného ticha...

Měla jsem jednoho přítele, který se mě často ptal: „Miláčku, na co teď myslíš?.“ Nikdy jsem nevěděla co mu říct, tak jsem říkala, že na něj, protože ho to potěšilo a ve chvíli, kdy jsem odpovídala to vlastně byla pravda... Ale otázka to byla záludnější, než rok narození Bořka Stavitele.

Když se ptám sama sebe: "Na co zas sakra myslíš?" Občas si nedokážu přiznat, že i když civím do sešitu ze školy, myslím třeba na modré nebe, na zmrzlinu s čokoládou, nebo na toho muže, co se na mě včera v šalině tak pěkně usmál...

A co vy? Co se vám honí hlavou ? A hlavně komu to jste ochotní říct?

Žádné komentáře:

Okomentovat