pondělí 4. listopadu 2013

"Jsem normální"

"Jsem normální kluk a hledám normální holku ve věku od 22 do 28 let. Mám normální postavu, hnědý vlasy a rád se směju. Ty bys měla být normální, hezká a měla bys mít ráda život. Zajdem někam normálně na kafe, nebo do kina. Napiš, odepíšu všem!"

Ano, takových inzerátů je plná seznamka, kam jsem dnes ve slabé chvilce zabloudila. Chvíli jsem listovala, nevěřícně kroutila hlavou a pak to raději zavřela.

Copak bych chtěla někoho normálního? Ten kdo je normální má stejné oční linky jako jeho kamarádka, stejné názory jako dav, stejné oblečení jako půlka školy a stejný život, jako všichni ostatní.
Já chci mít svoje hadry, svůj účes na hlavě, svůj život a hlavně svoje názory. A to samé chci i po chlapovi, až budu chtít beránka, pořídím si zahradu a budu ho krmit senem a jablíčky  - poněkud jiný stav lásky...

Můj inzerát by tedy zněl:

"Jsem osobitá kreativní slečna, miluju slunce, život a modrou barvu. Hledám k sobě muže, který ví co chce, žije aktivní život a nebojí se výzev a vlastního názoru."


(Ani můj hrnek na ranní čaj není normální. Já nejsem normální a jsem na to hrdá!)

Žádné komentáře:

Okomentovat