neděle 22. listopadu 2015

Cinkání z kuchyně

Stala se mi nedávno krásná věc, taková, kterou bych přála každému (i svému největšímu nepříteli). Slyšela jsem cinkání z kuchyně...

Ten den jsem přišla domů hned po ranní hodině dramky, bylo mi fakt blbě, neb mě bolelo v krku a k tomu se přidal močák, kterému sezení ve studené učebně na zemi neprospělo, ba naopak. Můj muž právě vstával, vpadla jsem do pokoje a on na mě chvíli nechápavě hleděl (měla jsem mít ještě dvě hodiny ve škole). Po vyjasnění situace se na mě koukl psíma očima a povídá mi: „Mohl bych se o tebe dneska starat?“ Co jsem mu měla říct....a tak mě uložil do postele, nalil do mě asi hektolitr bylinkového čaje, pustil mi hudbu, kterou na youtube našel pod Healt music, přikryl mě několika vrstvami, vyvětral, zapl topení a někam zmizel...
Unavená nemocí a teplem okolo jsem na chvíli usnula, krátká půlhodinka ozdravného spánku mi pomohla. Když jsem se vzbudila, cítila jsem se líp, převalovala jsem se v posteli a přemýšlela jestli mám vstát, když tu náhle jsem přes zeď uslyšela tiché cinkání z kuchyně...tak jak cinká lžíce, když se s ní míchá a poklička při pokládání na hrnec...můj úžasný muž mi vařil česnečku! V tu chvíli jsem ho milovala více než kdy jindy, v tu chvíli mi znova došlo, jak neskutečně vnímavý, pozorný a ochotný je ten chlap, kterého mám v životě po svém boku a jak moc si toho vážím...

….Tak ať u vás doma zní cinkání tehdy, když ho budete nejvíce potřebovat...

Žádné komentáře:

Okomentovat